اولدوزلو گئجه
بوردا هر زاد قاريشيقدير
جمعه 20 بهمن 1391 :: نويسنده : سميرا تورك قيزي
+0 به يه ن
تاريخ ياشاتماقا، قيزلاردا گلسين

Tiraxturfans.Com. بزرگي آذربايجان را به پارسيان نشان داديم. هجمه حملات رسانه ايي و تبليغاتي كاري به پيش نبرد، و در آخر ايران به تراختور اعتراف كرد. انتظارها به پايان رسيد و اينك نوبت آسياست تا ما را بشناسد. رقم فراموش نشدني تعداد تماشاگر را در يك بازي به نام توركان آذربايجان ثبت خواهيم كرد. هشتم اسفند 91 خورشيدي و بيست و ششم فوريه 2013 را به تقويم هاي دايرالمعارف ها اضافه خواهيم كرد! بياييد تا تاريخ ساز شويم، بياييد تا تاريخ را زندگي كنيم.

بازم هم تبريز، بعنوان نماينده آذربايجان، شهر اولين ها خواهد بود. با توجه به اعمال قوانين بين المللي در مسابقات آسيايي و اينكه اجازه حضور بانوان دست باشگاهاست، دختران و خانم هاي تورك آذري مي توانند اين بار براي حضور در داخل استاديوم تلاش كنند. تبريز اولين شهري خواهد بود كه اين تابوي چندين ساله را شكسته و مانند هميشه پيشروي در تمدن و فرهنگ را به رخ مدعيان تاريخ بكشد.

با در نظر گرفتن حضور رسانه هاي خارجي در اين روز بزرگ، حضور بانوان خبرساز خواهد بود، و ماموران را غافلگير كرده و از انجام هرگونه اقدامي عاجز خواهد نمود، چرا كه اين بار دوربين رسانه فارس نيست كه آنچه كه مي خواهد به تصوير كشيده و با نمايش تصاوير گلچين شده، شو اجرا كند، اين بار آسيا تماشاگر ماست. آسيا منتظر ماست تا خود را به عنوان يكي از قطب هاي فوتبال دوست به جهان معرفي كند. رقمي كه در اين روز به ثبت خواهيم رساند سالها آسيا را در جهان به عنوان پرتماشاگر معرفي خواهد كرد.

ملت آذربايجان بايد هوشيار باشند و دروغ هاي مسئولان و معذوران را قبول نكنند. دروغ هايي كه در مورد شعارهاي هميشگي ما، مانند "ياشاسين آذربايجان" گفته مي شود. دورغ هايي كه با قوانين ساختگي سعي در انحراف اذهان ملت دارد. هجمه تبليغاتي هم شروع خواهد شد مبني بر منع حضور خانم ها در استاديوم كه بايد مانند بقيه حرف ها در ليست دروغ ها قرار گيرند. در اين روز تاريخ خواهيم نوشت، روزي كه به سادگي از اذهان افرادي كه سال ها دلخوش به انحراف آذربايجان كرده بودند، افرادي كه دلخوش اجراي پليد سياست هاي استعماري بودند، پاك نخواهد شد.  

تيراختورچي قيز

بؤلوم :




بلاقا گؤره


سلام خوش گليپسوز منيم اوره صانديقيما ...
بوردا هر كؤنو دان سؤز آرتيلير . اومود ائليرم خوشوزا گله ..
اؤخويوب باخيش "نظر" يازان اينسانلاري سئويرم .
ساغ اؤلون شاد ياشايين ...
بؤلوم لر
 
باغلانتی لار
 
یارپاق لار
آختاریش

سایغاج
ایندی بلاق دا :
بوتون گؤروش لر :
بو گونون گؤروشو :
دونه نین گؤروشو :
بو آیین گؤروشو :
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :